راه اندازی خط 5 رقمی
نوشته شده توسط : ihc

اگر به دنبال راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک و آشنایی با جزئیات این فرایند هستید، حتما ادامه مطلب را دنبال کنید. خط تلفن پنج رقمی SIP Trunk   یک تکنولوژی گسترده و کاربردی جهانی است که مخابرات به تازگی عرضه آن به متقاضیان را آغاز کرده است. این سرویس مزایای بسیاری برای شرکت ها و مراکز اداری داشته و ضمن کاهش هزینه ها، فرایند برقراری تماس را بسیار راحت تر خواهد کرد. به عنوان مثال شما با استفاده از خط تلفن 5 رقمی سیپ ترانک می توانید بین ۳۰ تا ۹۰ تماس همزمان با کیفیت داشته باشید.

این سرویس کاملا با نرم افزار تلفن گویای مرکز تلفن ویپ سازگار است و دردسر و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. برای خرید سیپ ترانک در هریک از انواع چهار یا پنج رقمی باید ضمن فراهم کردن مدارک لازم، از طریق شرکت مخابرات اقدام کنید. راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک نیز کار چندان سختی نیست و طی حداکثر دو روز انجام می شود. برای این منظور می توانید از کارشناسان مرکز راه اندازی شبکه در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. برای آشنایی بیشتر با جزئیات خط 5 رقمی سیپ ترانک و نصب و راه اندازی آن از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

فرایند راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک

اولین گام برای بهره مندی از مزایای خط سیپ ترانک این است که درخواست دریافت این سرویس را در مخابرات منطقه خود به ثبت برسانید. مدت زمان مشخصی حدود دو ماه طول می کشد تا خط به شما واگذار شود. پس از واگذاری خط 5 رقمی سیپ ترانک ، تیم کارشناسی مرکز سخت افزار ایران به آدرس شما مراجعه می کنند.

اگر تلفن گویا داشته باشید، فرایند نصب در کمتر از دو روز به پایان رسیده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در غیر این صورت خط دریافتی شما در پروسه اداری به مرحله بایگانی رسیده و دردسرهای زیادی پیش رو خواهید داشت. فرایند نصب و راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک به شکل سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده و هر مرحله نیاز به تجهیزات خاصی دارد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30

تجهیزات سخت افزاری نصب خط 5 رقمی سیپ ترانک

برای نصب و راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک نیاز به تجهیزات ویژه سخت افزاری می باشد. پیش از هر چیز شما به یک مودم .biz (دات بیز) نیاز دارید. این مودم خط دریافتی تلفن را به شبکه متصل کرده و اهمیت بسیاری در فرایند نصب و استفاده از خطوط سیپ ترانک دارد. توجه داشته باشید که مودم دات بیز شما باید از حالت های Bridge پشتیبانی کند و در مود Mode حالت ESM قرار داده شود.

مودم های پیشنهادی مخابرات برای این منظور شامل Cisco سیسکو، Huawei هوآوی، iTas آی تاس و sntu می گردند. پس از تهیه مودم، کافی است باقی مراحل را به کارشناسان زبده مرکز سخت افزار ایران محول کنید. همکاران ما با تجربه ای که در زمینه راه اندازی ویپ دارند، به شما کمک می کنند که فرایند نصب و راه اندازی خط 5 رقمی سیپ ترانک را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

هزینه راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30

معمولا اولین سوال کاربران در خصوص خطوط تلفن تلسی پیرامون هزینه های راه اندازی این خطوط است. در واقع مخارج راه اندازی و استفاده از این خطوط به دو بخش تقسیم می شوند. علاوه بر هزینه راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 شما باید هزینه نگهداری هم پرداخت کنید. یعنی در هنگام دریافت خط شما هزینه ای مشخص را به مخابرات یا شرکت انتخابی خود پرداخت می کنید. سپس هزینه ای را بابت نصب و راه اندازی خط پنج رقمی توسط تیم وب مرکز سخت افزار ایران پرداخت می کنید. اما این پایان ماجرا نیست و شما باید ماهیانه مبلغی را بابت نگهداری سرویس تل سی پرداخت کنید.

استفاده از خط 5 رقمی Tell 30 چه مزایایی برای شما دارد؟


همانطور که پیش تر هم اشاره شد، راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 مزایای بی شماری برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. باید بدانید که سرویس تل سی یا TEL30 از نظر امکانات و تجهیزات و نحوه دریافت هیچ تفاوتی با سرویس سیپ ترانک ندارد. تنها تفاوت موجود این است که تل سی به مشترکین حقیقی ارائه می شود و سرویس سیپ ترانک ویژه کاربران و مشترکین حقوقی می باشد.

امکان واگذاری به هر دو دسته افراد حقیقی و حقوقی، جایگزین مناسب برای سرویس پی در پی، امکان برقراری تعداد زیادی تماس (حداقل 30 تماس) بدون بوق اشکال، عدم وجود محدودیت جغرافیایی و مواردی از این دست، قابلیت هایی هستند که پس از راه اندازی TEL30 به دست خواهید آورد. گفتنی است مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از معدود مراکز معتبری شناخته می شود که سرویس های نصب و راه اندازی خطوط پنج رقمی را به متاقضیان این حوزه ارائه می دهد.





:: برچسب‌ها: راه اندازی خط 5 رقمی Tell 30 ، نصب خط 5 رقمی سیپ ترانک ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: